ایران تجارت

بازاریابی

ایران تجارت

بازاریابی

۲۵
اسفند ۹۶
ادکلن لالیک لیوینگ زنانه
قیمت: 70,000 تومان

ادکلن لالیک لیوینگ زنانه



ادکلن لالیک لیوینگ زنانه  از برند سرشناس لالیک در آخرین روزهای ماه می سال ۲۰۱۵ به بازار جهانی به عنوان عطری در گروه بویایی گلی ، چوبی و مشک دار معرفی شد . ادکلن لالیک لیوینگ زنانه  که در ساختار خود از عناصری همچون فلفل سیاه ، جوز ، عنبیه ، دانه ی تونکا ، خس خس ، چوب کاشمیران و چوب صندل سفید بهره برده با طرحی از کارشناسان برند لالیک طراحی شده است .


ادکلن لالیک لیوینگ زنانه  ۲۰۱۵در همین روزهای اولیه ی تولید خود مورد استقبال هواخواهان این برند قرار گرفته و با سیلیجی معتدل و ماندگاری بالا کیس مناسبی برای مصارف روزانه و در چهار فصل سال به خصوص فصول گرم به شمار رفته است . پس از معرفی دو عطر زنانه ی لالیک ل آمور در سال ۲۰۱۳ و عطر مردانه لالیک هومیج ویاژر اینبار ادکلن لالیک لیوینگ زنانهدر سال ۲۰۱۵ به بازار جهانی عرضه گشت و با انتشار عطر ادکلن زنانه لالیک لیوینگ برند لالیک با طرحی فوق العاده چشم تمام تولید کنندگان را برای رقابتی مثبت در زمینه ی تولیدات عطری به سمت خود خیره کرد . همراه با تولید عطر ادکلن لالیک لیوینگ زنانه ، دو فلاکون طلایی نیز طراحی و تولید شد تا خریداران عطر ادکلن زنانه لالیک لیوینگ با اتمام این عطر بتوانند آنرا مجددا شارژ نموده و از رایحه ی آن در تمام فصول بهره مند گردند . عطر ادکلن زنانه لالیک لیوینگبا دارا بودن رایحه ی شیرین و تلخ خود و برخورداری از سیلیجی سنگین با ماندگاری بالا ، مورد مناسبی برای سنین بیست تا سی و هشت سال محسوب میگردد .



نت های بویایی ادکلن لالیک لیوینگ زنانه عبارتند از




رایحه اولیه : ترنج , اسطوخودوس , نعناع
رایحه میانی : رز , زنبق , جوز , فلفل
رایحه پایه : ریشه زنبق , وانیل , دانه تونکا , چوب صندل سفید , خس خس , لابدانیوم , کشمران , سدر



مشخصات کلی ادکلن لالیک لیوینگ زنانه



سایز:۱۰۰ میل


جنسیت :زنانه


رایحه:گرم و شیرین


طراح:ریچارد لبانز


نوع عطر:ادوپرفیوم


فصل استفاده:ماههای سرد سال


ماندگاری:بسیار طولانی


پراکندگی:بسیار خوب





0
خرید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۵
جاسم دغلاوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی